Painetut pakkaukset
Tänä päivänä on erittäin tärkeää, että yrityksen logo, ilme ja brändi näkyvät ja ovat helposti tunnistettavissa. Kilpailijoista erottautuminen on tärkeää ja yhä useammin asiakkaan ensikokemus tuotteesta on lähetyspakkaus, jossa tuote toimitetaan. Ei ole samantekevää millaisessa pakkauksessa asiakaasi saa lähetyksen ja lähetyspakkauksen huoliteltu ulkonäkö on erittäin tärkeä asia. Tästä syystä Pussikeskus pystyy tarjoamaan lähes kaikkiin pakkauksiin edullisen ja näkyvän painatuksen, jolla näkyvyytesi ja vastaanottajan ensikokemus saadaan mahdollisimman postitiiviseksi. Pussikeskus on vuosikymmenien kuluessa tehnyt töitä erilaisten ja erikokoisten yritysten näkyvyyden eteen.On pakkaustarpeesi sitten pieni tai suuri, pystymme tekemään haluamasi mukaiset, personoidut lähetyspakkaukset ja pussit nopeasti ja kustannustehokkaasti. Katso alta miten tavallinen pussi muuttuu tehokkaaksi ja näkyväksi markkinointivälineeksi. Ota yhteyttä, niin suunnitellaan tarvitsemasi brändätty pakkausvalikoima.
Alla muutamia esimerkkejä painetuista tuotteista ja miten ne on toteutettu:
Varusteleka käyttää kahta Tuplapussia TP11TV ja TP3TV samalla painatuksella. Pussit ovat kooltaan 32 x 12,5 x 53 cm ja 25 x 7 x 43 cm. Painatus on toteutettu yhdellä värillä ja koko pussin alalle. Pusseista tehdään kahta versiota; ruskealla ja valkoisella paperilla.
Posti käyttää monipuolisesti Pussikeskuksen tuotteita. Kuvassa Tuplapussi TP3TV, joka on painettu Postin PolkaJam-kuosilla koko pussin alalle. Myös kuplapusseja 13/C ja 16/F tehdään samalla kuosilla. Lisäksi Posti käyttää Tuplapussi TP11TV:tä ja Kovikekuoria Postin kokokeltaisella brändipainatuksella Postin logoin.
Vallila käyttää kahta Tuplapussia TP4TV ja TP11TV. Kummassakin pussissa on oma painatuksensa, jotka on toteutettu kahdella värillä. Painatus on koko pussin alalle toteutettu.
PAPU:n pussi on hyvä esimerkki miten brändi saadaan helposti näkyväksi lähetyspakkauksessa. Kuvassa näppärä TP12T-tuplapussi ruskeana painettuna kokomustalla logolla.